Audyt marketingu Twojej firmy
Przeprowadzimy audyt marketingu Twojej firmy. Zweryfikujemy, czy jesteś na dobrej drodze do spójnego i kompletnego marketingu. Dokonamy szerokiej analizy zarówno Twojej strony internetowej, kanałów reklamowych, jak i Twojej grupy docelowej.
Na podstawie audytu działań marketingowych przygotujemy obszerny raport, w którym znajdziesz konkretne informacje, co należy poprawić. Wskażemy dalszy kierunek Twoich działań marketingowych, dzięki czemu skutecznie trafisz do klientów i poprawisz wyniki sprzedażowe.
Co oferujemy w zakresie usługi audytu marketingu?
Pracę rozpoczynamy od podstaw działań marketingowych, czyli określenia grupy docelowej, a także sposobu komunikacji. Sprawdzamy, czy budowa strony jest zaprojektowana według panujących standardów. Dokonujemy analizy Twojej bezpośredniej konkurencji. Weryfikujemy, czy narzędzia analityczne są prawidłowo wgrane. Jeśli prowadzisz bloga, sprawdzimy, czy Twoi odbiorcy faktycznie są zainteresowani czytaniem go oraz, czy publikowane treści są pisane zgodnie ze standardami wyszukiwarki Google.
Zweryfikujemy, czy Twoje kanały sprzedażowe są poprawnie skonfigurowane. Przeprowadzimy również analizę lejków sprzedażowych. Na podstawie informacji, które uzyskamy, przygotujemy dla Ciebie merytoryczny i konkretny raport wraz z działaniami naprawczymi.
Analiza grupy docelowej
Analiza strony internetowej
Audyt kanałów reklamowych
Analiza strategii marketingowej
Audyt lejków sprzedażowych
Merytoryczny raport naprawczy
Analiza grupy docelowej
Analiza strony internetowej
Audyt kanałów reklamowych
Analiza strategii marketingowej
Audyt lejków sprzedażowych
Merytoryczny raport naprawczy
Przeprowadzimy dla Ciebie audyt marketingu
Chcesz wiedzieć, czy Twoje działania marketingowe przynoszą efekty?
Kliknij poniższy przycisk i skontaktuj się z nami. Przeprowadzimy analizę Twojego marketingu i pomożemy Ci skuteczniej się reklamować!
Dlaczego warto z nami współpracować?
W naszym zespole mamy osoby, które są wyspecjalizowane w konkretnych dziedzinach marketingu. Pozwala to na otrzymanie merytorycznych odpowiedzi zwrotnych na temat poszczególnych elementów składających się na marketing. W zależności od zakresu obowiązków, jaki nam powierzysz, zaangażujemy do tego odpowiedniego specjalistę, który przeanalizuje działania i przygotuje konkretny raport.
W przypadku usługi audytu działań marketingowych stawiamy na pełną transparentność. Po to, by audyt był, jak najbardziej merytoryczny na pewnym etapie pracujemy z klientem i uzyskujemy od niego potrzebne informacje. Dzięki temu jesteśmy w stanie wyciągnąć odpowiednie wnioski i przygotować skuteczne działania naprawcze. Jeżeli będziesz potrzebować pomocy we wdrożeniu planu naprawczego, również możemy zaoferować Ci taką usługę.
Zespół specjalistów
Przygotowany plan naprawczy
Możliwość szerokiej analizy
Merytoryczny raport
Transparentność w pracy z klientem
Możliwość wdrożenia planu naprawczego
Zespół specjalistów
Przygotowany plan naprawczy
Szeroka możliwość analizy
Merytoryczny raport
Transparentność z klientem
Możliwość wdrożenia planu naprawczego
Zobacz, jak wygląda proces usługi audyt marketingu
Skuteczny marketing prowadzi do wzrostu sprzedaży Twoich produktów lub usług, a co za tym idzie rozwoju Twojej firmy. Proces audytu działań marketingowych Twojej marki jest bardzo prosty, a poniżej znajdują się jego etapy.
Audyt marketingu –Ile kosztuje ta usługa?
Nasza praca opiera się na współpracy z przedsiębiorcami prowadzącymi różnej wielkości firmy. Czasem pracujemy z freelancerami, a czasem z firmami zatrudniającymi kilkadziesiąt osób. Cena audytu marketingu Twojej firmy zależna jest od obszaru, w którym mamy przeanalizować poszczególne działania.
Im więcej kanałów reklamowych, stron lądowania, czy lejków sprzedażowych zlecisz nam do analizy, tym cena będzie wyższa. Przedział cenowy takiego audytu to od kilkuset do nawet kilku tysięcy złotych.