Jak stworzyliśmy landing page inwestycji deweloperskiej dla klienta z Krakowa?
Spis treści
Inwestycja deweloperska zawsze jest swojego rodzaju wyzwaniem. Elementem, który skutecznie ułatwia osiągnięcie sukcesu, jest jakościowa landing page inwestycji deweloperskiej.
Co to landing page? Landing page (nazywana także stroną docelową lub stroną lądowania), to strona internetowa, która ma na celu przekierowanie użytkownika do wykonania określonej akcji, np. zapisania się na newsletter, pobrania materiałów lub dokonania zakupu. Jest ona zazwyczaj zaprojektowana w prosty, intuicyjny sposób, by maksymalizować konwersję, czyli odsetek osób, które podejmują pożądane działanie.
W przypadku inwestycji deweloperskiej landing page jest niezwykle przydatna do zbierania leadów, czyli potencjalnych klientów zainteresowanych zakupem mieszkań lub innych nieruchomości. Może służyć do prezentacji oferty, pokazywania wizualizacji inwestycji i kierowania zainteresowanych do kontaktu z biurem sprzedaży.
W tym artykule opowiem historię, w której zgłosił się do nas deweloper z Krakowa, który chciał stworzyć landing page inwestycji deweloperskiej, będącej w trakcie budowy. Pracę rozpoczęliśmy od głębokiej i dokładnej analizy, jak ta strona ma wyglądać, co ma przedstawiać oraz jakie elementy ma ukazywać przyszłemu klientowi powstających mieszkań. Stronę dla naszego klienta zrealizowaliśmy w technologii WordPress za pomocą Elementora Pro.
Informacje o kliencie:
Karys sp. z o.o. to rodzinna firma z Krakowa, która na rynku nieruchomości funkcjonuje od 2023 roku.
W swoich projektach deweloperskich stawiają na nietuzinkowość, przynosząc nieco skandynawski design budownictwa.
Poznaj historię naszej współpracy z deweloperem z Krakowa!
Jakie wyzwania związane z landing page inwestycji deweloperskiej na nas czekały?
Nasz klient realizuje projekty deweloperskie, które są niecodzienne, nietuzinkowe i wyjątkowe. Z tego względu landing page inwestycji deweloperskiej również powinna posiadać te cechy i łączyć ze sobą panujące standardy. Jednym z kluczowych założeń klienta było to, aby kolory nieruchomości przełożyć na kolory strony, dlatego też w odpowiedni sposób musieliśmy zrealizować prośbę klienta.
Innym wyzwaniem było połączenie wyjątkowego charakteru strony docelowej inwestycji, funkcjonalności oraz wygodnej nawigacji. Jakościowa landing page powinna nie tylko przyciągać wyglądem, ale także być przejrzysta dla klientów i umożliwiać łatwą nawigację. Im bardziej intuicyjna strona, tym większa szansa na podjęcie działania przez klientów. Sprawdź, jakie elementy powinna zawierać strona internetowa dla dewelopera.
Stworzenie landing page inwestycji deweloperskiej, łączącej te wszystkie cechy to zadanie, z którym musieliśmy się zmierzyć.
Stworzymy dla Ciebie landing page inwestycji deweloperskiej
Jak wyglądał proces tworzenia landing page inwestycji deweloperskiej?
Stronę wykonaliśmy w technologii WordPress w korelacji z Elementorem Pro.
Landing page podzieliliśmy na kilka sekcji, takie jak między innymi: baner główny, najważniejsze informacje o inwestycji, interaktywna część osiedla, która jest podzielona na wizualizacje z lotu ptaka wraz z tabelą zawierającą rozpiskę nieruchomości.
Kolejnym ważnym elementem jest przedstawienie zalet z danej inwestycji. Warto w tym miejscu pokazać, co mieszkania posiadają i w czym dodatkowo pomaga deweloper. Można tutaj umieścić np. informację o balkonie, ogrodzie, czy możliwości zainstalowania klimatyzacji w mieszkaniu. Dodatkowo, jeśli deweloper pomaga np. w uzyskaniu kredytu, lub aranżacji wnętrz, to również dobrze jest o tym napisać.
Ostatnim elementem jest lokalizacja inwestycji i to, co znajduje się w obrębie nowo powstających mieszkań wraz z formularzem kontaktowym, który jest odpowiednio zautomatyzowany.
Ważnym aspektem w budowaniu stron internetowych jest zorientowanie na klienta, intuicyjność i doprowadzenie do jak największej liczby konwersji. Dlatego też kolejność i sposób wyświetlania poszczególnych informacji na stronie są niezwykle istotne. O ile treści na stronie w większości branż są kluczowe pod kątem wyszukiwarki, tak w przypadku landing page inwestycji deweloperskiej nie są one głównym wyznacznikiem. Z tego względu większość sekcji na stronie jest przedstawiona w sposób graficzny, aby klient mógł lepiej wizualizować sobie swoje przyszłe “M”.
Wspomniałem o elementach, które pomagają klientowi – kolejnym z nich jest formularz kontaktowy, który warto zautomatyzować. Po kliknięciu przez klienta w przycisk “zapytaj o cenę” wykonaliśmy przekierowanie do formularza kontaktowego, wraz z automatycznym wypełnieniem treści. Mianowicie od razu podstawia nam numer lokalu, którym klient jest zainteresowany, wraz z treścią wiadomości tj. “Jestem zainteresowany ofertą mieszkania 1-1. Proszę o ofertę”. Dzięki temu klient wypełnia jedynie swoje imię, maila i numer telefonu.
Tak zautomatyzowany formularz to doskonałe narzędzie, które znacząco zwiększa szansę na sprzedaż. W obecnym czasach ludzie bardzo cenią sobie wszelkie ułatwienia i możliwość szybkiego załatwienia sprawy, więc dzięki takiemu formularzowi zyskujesz w oczach klientów, a dodatkowo maleje prawdopodobieństwo popełnienia błędu, względem tego, gdyby klient wszystko wypełniał sam.
Poznaj efekty naszej pracy
Jak widzisz, zadanie, z którym musieliśmy się zmierzyć, nie należało do najłatwiejszych. Było zarówno wymagające, jak i fascynujące. Dołożyliśmy wszelkich starań, żeby sprostać oczekiwaniom naszego klienta i stworzyć dla niego jakościową landing page inwestycji deweloperskiej. Udało nam się wykonać stronę, która uwzględniła wytyczne klienta, a przy tym jest atrakcyjna i intuicyjna dla użytkowników. Przygotowana strona docelowa jest elementem skutecznie usprawniającym marketing dla dewelopera.
Poniżej możesz zobaczyć efekty naszej pracy: