Pomagamy w marketingu biurom nieruchomości

Pośredniku nieruchomości, wiemy, że jesteś świetnym sprzedawcą. Przy połączeniu Twoich umiejętności sprzedażowych z naszym specjalistycznym podejściem do marketingu inwestycja deweloperska zostanie sprzedana jeszcze przed zakończeniem budowy.

Pomagamy w marketingu biurom nieruchomości

Pośredniku nieruchomości, wiemy, że jesteś świetnym sprzedawcą. Przy połączeniu Twoich umiejętności sprzedażowych z naszym specjalistycznym podejściem do marketingu inwestycja deweloperska zostanie sprzedana jeszcze przed zakończeniem budowy.

Warsztat zerowy. Strategia marketingowa

W czym Ci pomożemy:

01.

Połączymy działania marketingowe z elementami sprzedaży

02.

Zaprojektujemy i wdrożymy odpowiednią strategię marketingową

03.

Zaprojektujemy i zbudujemy stronę www inwestycji

04.

Zautomatyzujemy proces gromadzenia danych klientów

05.

Ustawimy reklamy, wykorzystując kanały dopasowane do grupy docelowej

06.

Pomożemy sprzedać inwestycję przed końcem budowy projektu

Dlaczego biuro nieruchomości powinno korzystać z marketingu?

Każda inwestycja deweloperska to oddzielna historia. Z tego względu strategie marketingowe także są różne. Wpływa na to przede wszystkim produkt, jaki sprzedajemy naszej grupie docelowej. Samo dodanie oferty na swoją stronę, czy portale ogłoszeniowe już nie wystarcza.

Pośrednik nieruchomości to świetny sprzedawca, który w kontakcie z klientem potrafi zdziałać cuda. Jednak, aby ten klient się pojawił, trzeba wykonać pewne czynności w celu znalezienia go. Na pomoc przychodzi marketing, który wymaga specjalistycznej wiedzy. W większości przypadków biuro nie ma swojego działu marketingowego, który ma wiedzę na temat stron internetowych, reklam w Google, reklam na Facebooku przy jednoczesnym analizowaniu kampanii. 

Posiadanie własnego działu marketingu wiąże się z kosztami. Aby marketing był skuteczny, w konkretnym dziale marketingu potrzebujesz mieć około 4-5 specjalistów. Koszt miesięczny to wówczas nawet kilkadziesiąt tysięcy złotych. Rozwiązujemy ten problem, ponieważ zespół specjalistów jest u nas. Średnia cena miesięcznej współpracy wynosi 5-8 tys. złotych. 

Kiedy rynek był rozgrzany niskimi stopami procentowymi, a później kredytem 2%, to sprzedawało się praktycznie wszystko. Dziś sprzedanie nieruchomości wymaga od wszystkich większej ilości pracy. Dotyczy to zarówno dewelopera, działu sprzedaży, jak i działu marketingu.

Kiedy dodasz ofertę na portal, to jesteś zależny od niego pod kątem ilości wyświetleń Twojej oferty. Ponadto danych nie można analizować, bo jest ich po prostu za mało. Marketingiem rozwiązujemy oba te problemy. Po pierwsze kontrolujemy to, komu nasza reklama się wyświetla, a po drugie jesteśmy w stanie prowadzić takiego klienta przez proces zakupu. 

Dzięki odpowiedniej strategii marketingowej budujemy zarówno pozytywny wizerunek Twojego klienta – dewelopera, jak i Twój jako specjalisty od sprzedaży. 

Wynagrodzenie pośrednika nieruchomości jest przeważnie prowizyjne. Koszty działań marketingowych są po stronie dewelopera. Jeśli my szybciej wygenerujemy ruch oferty, którą prezentujesz, spowoduje to wzrost przychodu Twojej firmy, bo będziesz miał podstawę do rozliczenia się ze swoim klientem. 

Marketing biur nieruchomości

Zajmiemy się wszystkimi aspektami związanymi z marketingiem inwestycji deweloperskiej Twojego klienta. Dzięki temu Ty będziesz mógł skupić się na swojej pracy, jaką jest sprzedaż do leadów, które Ci zapewnimy. Zadbamy o to, aby połączenie naszych działań przyniosło sukces projektu dewelopera - sprzedaż mieszkań przed zakończeniem budowy.

01.

Deweloper buduje mieszkania, Ty sprzedaż, my marketing

Każdy robi swoje. Przejmujemy wszystkie obowiązki związane z marketingiem dla dewelopera, żebyś Ty mógł skupić się na sprzedaży i budowaniu relacji z klientem. Analizujemy dotychczasowe działania i rozwiązujemy problemy w procesie sprzedaży i marketingu. Ustalamy konkretną strategię marketingową i idziemy zgodnie z planem, a po każdym miesiącu otrzymujesz raport.

02.

Tworzymy skuteczną reklamę inwestycji deweloperskiej

Nasz zespół analizuje konkretną inwestycję deweloperską i na tej podstawie budujemy odpowiednie procesy, aby doprowadzić klienta do zakupu. Projektujemy lejki sprzedażowe, które wdrażamy odpowiednimi kanałami i komunikacją marketingową.

03.

Dedykowana strategia marketingowa

Mimo naszego doświadczenia w marketingu branży deweloperskiej każdy projekt jest przez nas analizowany oddzielnie. Łączymy ze sobą procesy marketingowe, które dają najlepszy rezultat. Aktywnie uczestniczysz w procesie tworzenia strategii, a Twoje doświadczenie i specjalizację uwzględniamy w procesie marketingu.

Sprawdź, jak sobie radzimy z marketingiem dewelopera

Poznaj prawdziwą historię, w której pomogliśmy jednemu z łódzkich deweloperów. Jeśli zastanawiasz się, jak może wyglądać nasza współpraca, to nie ma lepszego przykładu niż realny przypadek. Zobacz, z jakimi wyzwaniami zmagaliśmy się u naszego klienta i jak sobie z nimi poradziliśmy.

Jakie usługi możemy wykonać dla Ciebie i Twojego klienta?

Poznaj usługi, w ramach których możemy podjąć współpracę przy marketingu biur nieruchomości. Jeśli potrzebujesz pomocy w działaniach marketingowych, to poniżej znajdziesz, w czym pomożemy Ci pomóc.

Pomożemy w zaprojektowaniu i wdrożeniu strony inwestycji deweloperskiej Twojego klienta. Strona to "must have", jest elementem, do którego przekierowujemy klientów z reklam. Wykonujemy strony responsywne i szybkie, a przy tym proste w obsłudze.

Po stworzeniu strategii marketingowej, której elementem jest grupa docelowa, przyszedł czas na reklamy. Ustawiamy kampanie marketingowe popularnymi kanałami - Google Ads, Facebook Ads, TikTok Ads, jak również mamy wiedzę na temat mniej popularnych kanałów - reklama w wyszukiwarce Bing.

Atrakcyjna grafika jest elementem, który ma na celu przyciągnięcie uwagi potencjalnego klienta. Każda nasza reklama, której elementem jest grafika, tworzona jest według standardów danego kanału, a przede wszystkim branży.

Wdrożenie narzędzi analitycznych

Działania marketingowe bez zbierania danych analitycznych zwykle kończą się fiaskiem. Narzędzia takie jak Pixel Facebooka, Tagi konwersji Google, czy Google Analytics pomagają nam lepiej zrozumieć klienta. W którym miejscu reklamy są mało skuteczne i na jakim etapie klient ma blokadę podczas ścieżki zakupowej? To wszystko możemy zmierzyć, posługując się narzędziami analitycznymi właściwymi dla danego kanału reklamowego. Dzięki stosowaniu analityki internetowej można zaoszczędzić wiele tysięcy złotych, unikając nieskutecznych działań marketingowych.

Copywriting - Treści dla biznesu i SEO

Dobra widoczność w sieci jest bardzo ważna dla firmy deweloperskiej. Stworzymy dla Ciebie treści dopasowane do Twojego biznesu, a także do wymogów SEO. Przygotujemy teksty, które pomogą pozycjonować Twoją stronę internetową. Napiszemy atrakcyjne treści na Twoje social media, bloga, przygotujemy opisy produktów, a nawet wymyślimy hasła reklamowe, które przyciągną klientów i pomogą w budowaniu świadomości marki.

prospecting dla dewelopera

Prospecting - Aktywne pozyskiwanie klientów

Prospecting, czyli aktywny sposób pozyskiwania klientów idealnie sprawdza się w przypadku klientów inwestycyjnych. Niezależnie od tego, czy sprzedajesz lokale standardowe, czy premium. Klient inwestycyjny zawsze będzie zainteresowany zakupem i ulokowaniem środków w nieruchomości. Nawet jeśli wydaje Ci się, że Twoja inwestycja nie nadaje się dla takiego klienta, wciąż warto wypróbować prospecting, gdyż może to wpłynąć pozytywnie na sprzedaż.

Marketing biur nieruchomości. Jak wygląda współpraca krok po kroku?

01

Bezpłatna konsultacja

Naszą współpracę zaczynamy od bezpłatnej rozmowy, w której analizujemy indywidualny przypadek Twojego klienta.

02

Wstępna koncepcja

Otrzymujesz od nas wstępną koncepcję na działania marketingowe konkretnej inwestycji.

03

Podjęcie współpracy

Po zaakceptowaniu przez klienta wstępnej koncepcji, następuje podpisanie umowy między stronami.

04

Warsztat zerowy

Ustalamy z Tobą dokładną strategię marketingową, a także zakres odpowiedzialności każdej ze stron.

05

Wdrożenie planu

Realizujemy poszczególne elementy strategii marketingowej zgodnie z harmonogramem.

06

Optymalizacja działań

Analizujemy, poprawiamy i optymalizujemy kampanię oraz poszczególne działania marketingowe.

Marketing biur nieruchomości - Najczęściej zadawane pytania

Każde biuru nieruchomości to osobna historia. Istnieją jednak pytania, które można od razu rozwiać. Poznaj najczęstsze pytania związane z marketingiem dla biur nieruchomości. Jeśli posiadasz inne pytania odnośnie współpracy odezwij się, a z chęcią podczas darmowej konsultacji odpowiemy na wszystkie pytania!

Cena współpracy zależna jest od ilości naszych obowiązków przy danym projekcie. Staramy się, aby ceny miesięcznej współpracy były niższe niż budowanie wewnętrznego działu marketingu w firmie. Średnia miesięczna cena współpracy mieści się w widełkach 2-6 tys. złotych netto. 

Po akceptacji przez klienta współpracy dobieramy odpowiedni zespół specjalistów, którzy są oddelegowani do realizacji poszczególnych zadań. Opracowanie strategii marketingowej jest w korelacji z klientem, który aktywnie uczestniczy w projektowaniu. 

Posiadamy zespół specjalistów, co przyczynia się na kompleksową obsługę klienta. Nie musi szukać podwykonawców, ponieważ cały proces marketingowy jest zaopiekowany przez jedną firmę, która również bierze odpowiedzialność za swoje działania. Eliminuje to nieporozumienie pomiędzy kilkoma podwykonawcami. 

Zbudujmy coś wyjątkowego