Identyfikacja marki dewelopera. Stworzenie nazwy i logo dla nowej marki.

Identyfikacja marki dewelopera, grafika główna artykułu

Spis treści

Deweloper, który prowadzi rodzinną firmę, chciał stworzyć nową markę, aby mógł tworzyć projekty ze swoimi dziećmi. Współpraca z naszym klientem była bardzo konkretna, co mocno cechuje grupę deweloperów budowlanych. Tworzenie nowej marki jest nie lada wyzwaniem, natomiast nasz klient był silnie zmotywowany i świadomy tego, jaką pracę musi wykonać, aby zbudować silną rozpoznawalność swojej firmy. Owocem naszej współpracy miała być wyróżniająca się nazwa i logo, które jest początkiem skutecznej identyfikacji marki dewelopera, czyli narzędzie wyróżniające ją pośród konkurencji.

Główne założenia współpracy z deweloperem:

  • Zaprojektowanie nazwy marki dewelopera,
  • Zaprojektowanie i wykonanie logo dewelopera,
  • Współpraca na wyłączność.

Informacje o kliencie

“G5 nieruchomości” to deweloper, który od 2017 roku z sukcesem prowadzi biznes deweloperski. Jego grupą docelową są młode małżeństwa oraz rodziny z dziećmi. Deweloper buduje na terenie województwa małopolskiego, jest to głównie budownictwo jednorodzinne. W swojej firmie stawia na dobro klienta, dlatego projekty, które oddaje swoim nabywcom, są dopracowane w najwyższym stopniu. 

Deweloperze, zobacz, jak możemy Ci pomóc!

Nasze działania związane z tworzeniem początku identyfikacji marki dewelopera

Identyfikacja marki dewelopera. Działania marketingowe, grafika animowana

Otrzymaliśmy zlecenie, w którym mieliśmy zaproponować klientowi kilka różnych nazw dla jego nowej marki deweloperskiej. Po wybraniu jednej z propozycji przez klienta naszym kolejnym zadaniem było zaprojektowanie logo. 

Klient podał nam wytyczne, które powinniśmy wziąć pod uwagę, opracowując plan. Mieliśmy dostęp do projektów, które klient buduje, co miało być dla nas inspiracją, aby całość była spójna. Kluczowe informacje otrzymane od klienta brzmiały następująco:

  • „buduję dla młodych małżeństw i rodzin z dziećmi w modelu 2+1, 2+2”,
  • „jestem osobą wierzącą, chciałbym, aby w subtelny sposób marka się z tym kojarzyła, natomiast bez natarczywego nakłaniania do religijności”,
  • „chcę, aby kolory były raczej delikatne i stonowane”.

Po potwierdzeniu przez klienta, że dobrze się rozumiemy w sprawie wytycznych, rozpoczęliśmy naszą pracę. Zaproponowaliśmy klientowi kilka nazw jego nowej marki, z czego dwie były silnie brane pod uwagę – Angelhome oraz twoje4ściany. Z uwagi na to, że klient nie był pewny, którą wybrać, otrzymaliśmy za zadanie stworzyć propozycję logo dla każdej z nazw. 

Przesłaliśmy klientowi kilka inspiracji od naszego grafika, aby mógł wybrać, w jakim stylu chce, by jego marka była projektowana. Jest to bardzo cenna informacja dla osoby projektującej. 

Po wyborze stylu nasz grafik rozpoczął projektowanie logo. Klient zawsze otrzymuje od nas alternatywy danego logo, tj. różne wersje kolorystyczne, nieraz zmieniamy pewne detale w konkretnej sekcji logo. Musimy wpasować się w wizję naszego kontrahenta, aby był w pełni usatysfakcjonowany. Doskonale wiemy, że ten element wymaga sporej ilości poprawek i tak też było w tej sytuacji 🙂

„Krzysztof, a mogę poprosić, aby ta ręka w logo była nieco wyżej, a druga nieco niżej?”. Detale, które są istotne. W takiej sytuacji, kiedy klient zadaje nam takie pytanie, oczywiście nie pozostawiamy go bez odpowiedzi. Prócz tego, że realizujemy prośbę klienta, otrzymuje on od nas znowu kilka alternatywnych wersji. Jeśli zgodnie z prośbą „ręka ma być wyżej”, to ustawiamy ją w kilku wariantach na różnej wysokości. 

Efekty pracy nad nową marką dewelopera

Klient otrzymał od nas kompletną nazwę marki wraz z projektem logo. Wybór padł na nazwę Angelhome i stworzyliśmy wersję logo, zawierającą tę nazwę. Nasz kontrahent otrzymał swój projekt w każdym możliwym formacie, który może umieścić i dostosować na poszczególnych elementach, takich jak strona internetowa, wizytówka Google, banery reklamowe i wiele więcej.

Udało nam się wspólnymi siłami osiągnąć sukces. Powstała baza identyfikacji marki dewelopera, która jest zgodna z wartościami klienta i kreuje wizerunek firmy na rynku.

Angelhome logo marki.

Tomasz Dominiak

Specjalista ds. Marketingu

697920336 t.dominiak@seesell.pl

Skontaktuj się z nami, wypełniając formularz