Tworzymy skuteczny marketing dla dewelopera

Pomagamy w tworzeniu efektywnego marketingu dla dewelopera i budowaniu pozytywnego wizerunku, który korzystnie wpływa na sprzedaż inwestycji deweloperskiej. Przekonaj się, jak możemy Ci pomóc!

Marketing dla deweloperów

Zajmiemy się wszystkimi aspektami związanymi z marketingiem Twojej inwestycji deweloperskiej. Dzięki temu Ty będziesz mógł skupić się na swojej pracy. Zadbamy o Twój pozytywny wizerunek dewelopera, aby przyciągnąć klientów i nakłonić ich do zakupu.

01.

My budujemy marketing, a Ty budujesz mieszkania

Każdy robi swoje. Przejmujemy wszystkie obowiązki związane z marketingiem dla dewelopera, żebyś Ty mógł skupić się na swojej inwestycji. Analizujemy dotychczasowe działania i rozwiązujemy problemy w procesie sprzedaży i marketingu. Planujemy strategię komunikacyjną, marketingową i sprzedażową oraz łączymy wszystkie procesy w spójną całość.

02.

Tworzymy skuteczną reklamę dla dewelopera

Analizujemy inwestycję i na tej podstawie określamy właściwą grupę odbiorców. Robimy efektywną reklamę, dopasowaną do Twojej grupy docelowej. Tworzymy lejek marketingowy i łączymy procesy, dzięki którym klient jest odpowiednio pokierowany, aż do momentu zakupu.

03.

Pozytywny wizerunek dewelopera

Niestety wciąż wielu deweloperów nie dba o PR, który jest istotnym czynnikiem wpływającym na decyzje zakupowe klientów. Obecnie znaczna część inwestycji jest kierowana do młodszej grupy odbiorców, która lepiej odnajduje się w sieci. Często klienci w pierwszej kolejności sprawdzają opinie o deweloperze i jego wcześniejsze inwestycje. Dlatego tak ważne jest, aby budować pozytywny wizerunek w branży deweloperskiej.

Usługi marketingowe,
w których Ci pomożemy

Poznaj usługi marketingowe, w ramach których możemy podjąć współpracę. Jeśli potrzebujesz wsparcia z zakresu marketingu dla dewelopera, to z tej sekcji dowiesz się, w czym możemy Ci pomóc.

Posiadanie dobrej strony internetowej to dla dewelopera "must have". To najważniejsze miejsce, w którym pokazujesz klientom siebie i to, co oferujesz. Pomożemy Ci zaprojektować i stworzyć stronę, a także poprawimy tę, którą już posiadasz.

Obecność Twojej firmy w sieci jest w dzisiejszych czasach obowiązkiem. Stworzymy płatne kampanie reklamowe dla Twojego biznesu. Dzięki kampaniom skutecznie zareklamujesz swoją firmę deweloperską na Facebooku, Instagramie, TikToku i całej sieci reklamowej Google.

Nic tak nie przyciąga uwagi, jak atrakcyjne grafiki, zwłaszcza w przypadku branży deweloperskiej. Stworzymy dla Ciebie grafiki reklamowe dopasowane do wymogów każdego z mediów społecznościowych. Ponadto przygotujemy grafiki produktowe i na bloga oraz przeprowadzimy obróbkę zdjęć.

Wdrożenie narzędzi analitycznych

Działania marketingowe bez zbierania danych analitycznych zwykle kończą się fiaskiem. Narzędzia takie jak Pixel Facebooka, Tagi konwersji Google, czy Google Analytics pomagają nam lepiej zrozumieć klienta. W którym miejscu reklamy są mało skuteczne i na jakim etapie klient ma blokadę podczas ścieżki zakupowej? To wszystko możemy zmierzyć, posługując się narzędziami analitycznymi właściwymi dla danego kanału reklamowego. Dzięki stosowaniu analityki internetowej można zaoszczędzić wiele tysięcy złotych, unikając nieskutecznych działań marketingowych.

Copywriting - Treści dla biznesu i SEO

Dobra widoczność w sieci jest bardzo ważna dla firmy deweloperskiej. Stworzymy dla Ciebie treści dopasowane do Twojego biznesu, a także do wymogów SEO. Przygotujemy teksty, które pomogą pozycjonować Twoją stronę internetową. Napiszemy atrakcyjne treści na Twoje social media, bloga, przygotujemy opisy produktów, a nawet wymyślimy hasła reklamowe, które przyciągną klientów i pomogą w budowaniu świadomości marki.

prospecting dla dewelopera

Prospecting - Aktywne pozyskiwanie klientów

Prospecting, czyli aktywny sposób pozyskiwania klientów idealnie sprawdza się w przypadku klientów inwestycyjnych. Niezależnie od tego, czy sprzedajesz lokale standardowe, czy premium. Klient inwestycyjny zawsze będzie zainteresowany zakupem i ulokowaniem środków w nieruchomości. Nawet jeśli wydaje Ci się, że Twoja inwestycja nie nadaje się dla takiego klienta, wciąż warto wypróbować prospecting, gdyż może to wpłynąć pozytywnie na sprzedaż.

Z jakimi problemami najczęściej borykają się deweloperzy?

Każda inwestycja deweloperska to osobna historia. Istnieją jednak problemy, które dotykają wielu deweloperów. Poznaj najczęstsze kłopoty firm deweloperskich, z którymi muszą się mierzyć. Jeśli któryś z problemów dotyczy Ciebie, jesteśmy właśnie po to, żeby pomóc Ci go rozwiązać.

Często deweloperzy nie wiedzą, jak prowadzić skuteczną sprzedaż. Mają problem z wybraniem odpowiednich kanałów, dzięki którym dotrą do klienta. Prócz samego wyboru kanału, istotna jest kreacja marketingowa, która zainteresuje klientów i zachęci ich do zakupu. Zdarza się, że deweloperzy nie potrafią stworzyć skutecznej i kreatywnej reklamy, która przyciągnie klientów i doprowadzi do sprzedaży inwestycji.

Przejrzałeś już wszystkie ogłoszenia i nic nie wpisuje się w Twoje potrzeby? Zaprojektujemy kampanię reklamową, która znajdzie grunt, którego nie ma w sieci. Dzięki temu zachowasz ciągłość swoich inwestycji. 

Nierzadko deweloperzy mają kłopot ze sprzedaniem niektórych mieszkań pozostałych po zakończeniu inwestycji. Zazwyczaj dotyczy to lokali najmniej atrakcyjnych lub najdroższych. Deweloperzy nie mają pomysłu, jak skutecznie nakłonić klientów do zakupu oraz jak przedstawić pozostałe lokale w sposób bardziej atrakcyjny.

Deweloperzy nadal nie przykładają odpowiedniej wagi do dobrego wizerunku swojej firmy. Żyjemy w czasach, gdzie dostęp do opinii innych ludzi jest banalnie prosty. W kilka minut możemy uzyskać informacje o danej firmie i opinie na jej temat. Ludzie w dużym stopniu uzależniają swoją decyzję zakupową od pozytywnych recenzji i dobrego wizerunku dewelopera. Dlatego tak ważne jest to, żeby dbać o pozytywny PR. To, jak jesteś odbierany jako deweloper i jak oceniane są Twoje inwestycje, w ogromnym stopniu wpływa na wielkość sprzedaży.

Jednym z najczęstszych problemów deweloperów jest skuteczne dotarcie do osób zainteresowanych wynajmem lokali. To inna grupa docelowa niż osoby poszukujące lokalu do zakupu. W tym przypadku deweloper musi stosować inną strategię marketingową, aby doprowadzić do transakcji z klientem.

Wynajem powierzchni magazynowych lub produkcyjnych to zupełnie co innego niż wynajem lokali mieszkalnych. W tym przypadku należy wykorzystać inne kanały, którymi deweloper dotrze do klientów. Tego rodzaju transakcje dotyczą klientów z segmentu B2B. Kluczowe jest dopasowanie działań marketingowych do tego rodzaju klienta.

Umów się na
bezpłatną konsultację

Podczas konsultacji poznamy Twój biznes, Twoje problemy i wyzwania. Na podstawie tego przygotujemy wstępną strategie marketingową nastawioną na sprzedaż lokali Twojej inwestycji deweloperskiej

Jak wygląda współpraca krok po kroku?
01

Bezpłatna konsultacja

Naszą współpracę zaczynamy od bezpłatnej rozmowy, w której analizujemy indywidualny przypadek dewelopera.

02

Wstępna koncepcja

Deweloper otrzymuje od nas koncept planu marketingowego, dopasowanego do jego potrzeb.

03

Podjęcie współpracy

Po zaakceptowaniu przez klienta wstępnej koncepcji, następuje podpisanie umowy między stronami

04

Warsztat zerowy

Ustalamy z klientem dokładną strategię marketingową, a także zakres odpowiedzialności obu stron

05

Wdrożenie planu

Realizujemy poszczególne elementy strategii marketingowej zgodnie z harmonogramem

06

Optymalizacja działań

Analizujemy, poprawiamy i optymalizujemy kampanię oraz poszczególne działania marketingowe

Landing Page dewelopera, który sprzedaje

Strona Inwestycji to najważniejszy element sprzedaży.

01.
Nastawiona na sprzedaż

Dobra strona internetowa dewelopera powinna być przede wszystkim nastawiona na sprzedaż. Musi przyciągnąć klienta i zachęcić go do zakupu. Klient powinien na niej znaleźć wszystkie niezbędne informacje dotyczące dewelopera i jego inwestycji.

02.
Intuicyjna i łatwa dla klienta, a zarazem nowoczesna

Klient powinien swobodnie poruszać się po stronie i bez problemu znajdować sekcje, które go interesują. Istotne jest, aby strona miała nowoczesny i atrakcyjny dla oka wygląd. Kiedy strona jest wygodna dla klienta, istnieje większa szansa, że zostanie na niej dłużej i zdecyduje się na zakup.

03.
Responsywna i szybka

Klienci przeglądają stronę na różnych urządzeniach. Ważne, aby strona internetowa dewelopera była dopasowana zarówno do komputera, jak i telefonu czy tabletu. Zawartość strony musi się szybko ładować, aby klient się nie zniechęcił i nie zrezygnował z przeglądania.

W czym Ci pomożemy:

01.

Poprawa lub zbudowanie pozytywnego wizerunku dewelopera

02.

Zaprojektowanie i wdrożenie skutecznej strategii marketingowej

03.

Doprowadzenie do sukcesu inwestycji deweloperskiej

04.

Sprzedaż lokali Twojej inwestycji deweloperskiej

05.

Zakup gruntu, którego nie ma na portalach ogłoszeniowych

06.

Wynajem lokali oraz powierzchni magazynowych

Zbudujmy coś wyjątkowego