Audyt marketingu Twojej firmy

Przeprowadzimy audyt marketingu Twojej firmy. Zweryfikujemy, czy jesteś na dobrej drodze do spójnego i kompletnego marketingu. Dokonamy szerokiej analizy zarówno Twojej strony internetowej, kanałów reklamowych, jak i Twojej grupy docelowej.

Na podstawie audytu działań marketingowych przygotujemy obszerny raport, w którym znajdziesz konkretne informacje, co należy poprawić. Wskażemy dalszy kierunek Twoich działań marketingowych, dzięki czemu skutecznie trafisz do klientów i poprawisz wyniki sprzedażowe.

Co oferujemy w zakresie usługi audytu marketingu?

Pracę rozpoczynamy od podstaw działań marketingowych, czyli określenia grupy docelowej, a także sposobu komunikacji. Sprawdzamy, czy budowa strony jest zaprojektowana według panujących standardów. Dokonujemy analizy Twojej bezpośredniej konkurencji. Weryfikujemy, czy narzędzia analityczne są prawidłowo wgrane. Jeśli prowadzisz bloga, sprawdzimy, czy Twoi odbiorcy faktycznie są zainteresowani czytaniem go oraz, czy publikowane treści są pisane zgodnie ze standardami wyszukiwarki Google.

Zweryfikujemy, czy Twoje kanały sprzedażowe są poprawnie skonfigurowane. Przeprowadzimy również analizę lejków sprzedażowych. Na podstawie informacji, które uzyskamy, przygotujemy dla Ciebie merytoryczny i konkretny raport wraz z działaniami naprawczymi.

Analiza grupy docelowej

Analiza strony internetowej

Audyt kanałów reklamowych

Analiza strategii marketingowej

Audyt lejków sprzedażowych

Merytoryczny raport naprawczy

strategyCreated with Sketch.

Analiza grupy docelowej

Analiza strony internetowej

Audyt kanałów reklamowych

Analiza strategii marketingowej

Audyt lejków sprzedażowych

Merytoryczny raport naprawczy

Przeprowadzimy dla Ciebie audyt marketingu

Chcesz wiedzieć, czy Twoje działania marketingowe przynoszą efekty? 

Kliknij poniższy przycisk i skontaktuj się z nami. Przeprowadzimy analizę Twojego marketingu i pomożemy Ci skuteczniej się reklamować!

Dlaczego warto z nami współpracować?

W naszym zespole mamy osoby, które są wyspecjalizowane w konkretnych dziedzinach marketingu. Pozwala to na otrzymanie merytorycznych odpowiedzi zwrotnych na temat poszczególnych elementów składających się na marketing. W zależności od zakresu obowiązków, jaki nam powierzysz, zaangażujemy do tego odpowiedniego specjalistę, który przeanalizuje działania i przygotuje konkretny raport.

W przypadku usługi audytu działań marketingowych stawiamy na pełną transparentność. Po to, by audyt był, jak najbardziej merytoryczny na pewnym etapie pracujemy z klientem i uzyskujemy od niego potrzebne informacje. Dzięki temu jesteśmy w stanie wyciągnąć odpowiednie wnioski i przygotować skuteczne działania naprawcze. Jeżeli będziesz potrzebować pomocy we wdrożeniu planu naprawczego, również możemy zaoferować Ci taką usługę.

Zespół specjalistów

Przygotowany plan naprawczy

Możliwość szerokiej analizy

report-text

Merytoryczny raport

Transparentność w pracy z klientem

Możliwość wdrożenia planu naprawczego

Zespół specjalistów

Przygotowany plan naprawczy

Szeroka możliwość analizy

Merytoryczny raport

Transparentność z klientem

Możliwość wdrożenia planu naprawczego

Zobacz, jak wygląda proces usługi audyt marketingu

Skuteczny marketing prowadzi do wzrostu sprzedaży Twoich produktów lub usług, a co za tym idzie rozwoju Twojej firmy. Proces audytu działań marketingowych Twojej marki jest bardzo prosty, a poniżej znajdują się jego etapy. 

Audyt marketingu. Proces, rozmowa z klientem
Audyt marketingu. Proces, warsztat z klientem nt. lejków, grupy docelowej, strategii
Audyt marketingu. Proces, analiza elementów marketingu
Audyt marketingu. Proces, warsztat z klientem z planem naprawczym

Audyt marketingu – ile kosztuje ta usługa?

Nasza praca opiera się na współpracy z przedsiębiorcami prowadzącymi różnej wielkości firmy. Czasem pracujemy z freelancerami, a czasem z firmami zatrudniającymi kilkadziesiąt osób. Cena audytu marketingu Twojej firmy zależna jest od obszaru, w którym mamy przeanalizować poszczególne działania. 

Im więcej kanałów reklamowych, stron lądowania, czy lejków sprzedażowych zlecisz nam do analizy, tym cena będzie wyższa. Przedział cenowy takiego audytu to od kilkuset do nawet kilku tysięcy złotych.

Skontaktuj się z nami, wypełniając formularz
Scroll to Top