Kompleksowy marketing dla Twojej firmy

Oferujemy kompleksowy marketing dla Twojego przedsiębiorstwa. Jesteśmy firmą, która dysponuje zespołem specjalistów. Każdy z członków naszego teamu wie, za co jest odpowiedzialny i ma doświadczenie w swojej branży. 

Tworząc dla Ciebie kompleksowy marketing, łączymy ze sobą wiedzę i umiejętności naszych specjalistów. Dzięki temu masz pewność, że każdy etap współpracy jest na najwyższym poziomie. Przygotowanie strategii marketingowej, budowa lejka sprzedażowego, łączenie procesów – pomożemy Ci w marketingu od A do Z!

Zaczynamy od przygotowania strategii marketingowej

Kompleksowy marketing rozpoczynamy od przygotowania strategii marketingowej. Określenie problemów i oczekiwań grupy docelowej pozwala przekazywać odpowiednie treści i wartości dla Twoich odbiorców. Musisz dokładnie wiedzieć, kto jest Twoim klientem, aby następnie dostosować do niego sposób komunikacji. Produkt lub usługa, którą świadczysz, w większości przypadków nie jest dla każdego. Dlatego określamy segment klienta, do którego kierujemy wartości Twojej firmy. 

Jeśli już wiemy, do kogo przekazujemy nasze treści, to musimy dostosować sposób, w jaki będziemy się komunikować. Content marketing jest kluczowy w tym aspekcie, zarówno pod kątem treści, jak i grafik reklamowych. Jeśli Twój odbiorca preferuje konsumowanie contentu za pomocą video – powinieneś mu dostarczać właśnie taki format, a my pomożemy Ci to skutecznie zrobić! 

Wiesz już, kto jest Twoim odbiorcą, wiesz, w jaki sposób komunikować swoje wartości, to teraz należy dobrać kanał komunikacji, za pomocą którego dotrzesz do swojego adresata. Najpopularniejsze kanały reklamowe to oczywiście Facebook, Instagram, LinkedIn oraz Google. Coraz większą popularność zdobywa TikTok. Podejmując współpracę, analizujemy Twoją grupę docelową i na tej podstawie dobieramy odpowiednie kanały reklamowe. 

Jak tworzymy strategię marketingową?

Musimy sobie wyjaśnić coś na początku. Nie dostaniesz od nas gotowej recepty na grupę docelową, sposób komunikacji i tak dalej. Jest to nasza wspólna praca - Twoja jako właściciela firmy oraz nasza - specjalistów marketingu. Łącząc Twoją wiedzę na temat produktów lub usług, które oferujesz, z naszym doświadczeniem oraz wiedzą, osiągniemy wspólny sukces.

01.

Warsztat zerowy - dlaczego jest potrzebny?

Dzięki takiemu rozwiązaniu przede wszystkim angażujemy naszego klienta w cały proces marketingu. Poznajemy produkt lub usługę naszego klienta, dowiadujemy się więcej na temat grupy docelowej oraz wartości płynących za oferowanym przedmiotem. Na warsztacie zerowym uzyskujemy niezbędne informacje, które są potrzebne do zaprojektowania strategii marketingowej wraz z lejkami sprzedażowymi.

02.

Skuteczna komunikacja z klientem

Dzięki warsztatowi wiemy, co sprzedajesz, jakie są wartości tego produktu/usługi i wiemy, do kogo ma trafić Twoja oferta. Na tym etapie projektujemy odpowiednią komunikację z Twoim klientem, czyli dobieramy content marketing w postaci odpowiednich treści oraz grafik. Projektujemy stronę internetową z odpowiednio dobraną paletą kolorów, jeśli wchodzi to w zakres naszej pracy. Następnie odpowiednio dostosowujemy wartościowe treści, które będą docierać do Twojej grupy docelowej.

03.

Dobieramy odpowiednie kanały reklamowe

Znając Twoją ofertę i dla kogo jest ona tworzona, nasz specjalista dobierze odpowiednie kanały komunikacji z Twoimi klientami. Oprócz doboru kanałów reklamowych odpowiednio je skonfigurujemy, aby kampanie reklamowe mogły być właściwie analizowane, a przede wszystkim optymalizowane. Na każdym etapie jesteś przez nas informowany o tym, jakie i dlaczego podjęliśmy decyzje. Następnie konsultujemy to z Tobą.

Jak wygląda proces podjęcia z nami współpracy?

01

Bezpłatna konsultacja

Analizujemy Twój przypadek. Rozmawiamy o Twojej branży, czym się zajmujesz, co sprzedajesz. Ponadto ustalamy, czy podjąłeś jakiekolwiek działania marketingowe związane ze sprzedażą swoich produktów lub usług.

02

Audyt + wstępna strategia

Otrzymujesz od nas bezpłatny zarys działań, które powinieneś podjąć. Przekazujemy Ci wstępne informacje na temat kanałów reklamowych, jakie warto zastosować w Twojej branży oraz jak komunikować się z Twoimi klientami.

03

Warsztat zerowy

Zdecydowałeś się na współpracę z nami. Podpisaliśmy umowę, uregulowałeś pierwszą należność w ramach współpracy. Spotykamy się, aby szczegółowo omówić Twoją grupę odbiorców i sposoby komunikacji z nimi.

04

Gotowa strategia marketingowa

Na tym etapie spotykamy się i przekazujemy Ci efekty naszej pracy. Konsultujemy z Tobą nasze założenia i przedstawiamy Ci gotowe rozwiązanie, tj. lejek marketingowy. Zgodnie z harmonogramem rozpoczniemy realizację.

05

Wdrożenie działań marketingowych

Po Twojej akceptacji przychodzi czas na realizację naszego wspólnego planu. Pracę rozpoczynamy po kolei - od zaprojektowania strony internetowej po zadbanie o aspekty techniczne Twoich kanałów reklamowych.

06

Uruchomienie kampanii marketingowej

Przygotowaliśmy już zaplecze techniczne realizacji kampanii marketingowych. Na tym etapie jesteśmy gotowi do uruchomienia pierwszych kampanii zgodnie z planem, który stworzyliśmy.

07

Analiza i optymalizacja

Każda kampania wymaga analizy i optymalizacji. Dzięki naszym analitykom na bieżąco weryfikujemy poprawność w kreacjach marketingowych. Jeśli specjalista uzna, że warto coś usprawnić - wdrożymy to.

Stwórz strategię marketingową razem z nami

Chcesz zwiększyć sprzedaż i rozpoznawalność swojej marki?

Skontaktuj się z naszym specjalistą poprzez bezpłatną konsultację. Stwórzmy wspólnie wyjątkową reklamę Twojej firmy!

Lejek sprzedażowy

Od pierwszego kontaktu do konwersji Twojego klienta. Tak działa dobrze zaprogramowany lejek marketingowy, inaczej zwany także lejkiem sprzedażowym. 

Tworzymy lejki marketingowe w oparciu o Twoją branżę i grupę docelową. Efektywny lejek sprzedażowy jest wypadkową dobrze zaprogramowanej strategii marketingowej. 

lejek-zakupowy

Jak i kiedy projektujemy lejek sprzedażowy?

Na warsztacie zerowym nasi specjaliści spotykają się z Tobą lub osobą z Twojej firmy odpowiedzialną za marketing. Rozmowa odbywa się w trybie online. W zależności od Twojej branży i produktu lub usługi uzyskujemy informacje na temat Twoich odbiorców. Ustalamy, kto jest Twoją grupą docelową i na tej podstawie szykujemy odpowiedni content marketing oraz wpisy na stronie, tak aby były one atrakcyjne dla potencjalnych klientów. 

Ilość lejków marketingowych jest dostosowana do Twojej grupy docelowej, a także do Twojego budżetu reklamowego. Lejek sprzedażowy to element strategii, dzięki któremu skutecznie będziesz pozyskiwał klientów. Na jego podstawie planowane są wszystkie wartościowe treści – zarówno na Twojej stronie internetowej, jak i w kampaniach reklamowych. 

01.

TOFU (Top of the funnel)

Celem góry lejka marketingowego jest przyciągnięcie uwagi Twojego potencjalnego klienta. Najczęstszą praktyką jest wpis blogowy, wpis na mediach społecznościowych, czy też kanał na YouTube i wiele więcej. Treści te są dostosowane do Twojej grupy docelowej.

02.

MOFU (Middle of the funnel)

Środek lejka marketingowego. Jego celem jest utrzymanie uwagi Twojego klienta, co jest najtrudniejszym zadaniem w całym lejku sprzedażowym. W tym miejscu skupiamy się na tym, aby edukować klienta i zakorzenić w nim regularność naszych wpisów.

03.

BOFU (Bottom of the funnel)

Dół lejka marketingowego, którego bezpośrednim celem jest sprzedaż, czy też pozyskanie leada. Jeśli Twój budżet jest ograniczony, to na tym etapie powinieneś się skupić najbardziej. W tym miejscu poprawiamy Twój landing page lub budujemy go od podstaw.

04.

Źródło ruchu

W tym miejscu przedstawiamy kilka możliwości, jakimi źródłami ruchu możemy dotrzeć do Twoich potencjalnych klientów. Przeważnie sugerujemy do 3 kanałów, a na ich podstawie wybieramy najlepsze i optymalizujemy dalsze działania marketingowe.

Zaprojektuj z nami skuteczny lejek sprzedażowy!

Przeanalizujemy Twoje aktualne lejki marketingowe, a jeśli ich nie masz, to pomożemy Ci je zaprojektować. 

Kliknij niżej i porozmawiaj z naszym specjalistą. 

Tworzenie procesów marketingowych

Procesy marketingowe to zaprojektowane i zamierzone czynności realizowane krok po kroku, według założeń. Odnoszą się do Twojej grupy docelowej, sytuacji finansowej, celów, konkurencji, a także Twojej kreacji marketingowej. W celu usprawnienia procesów warto stosować automatyzację niektórych czynności.

Ułatwimy Twoją pracę. Zautomatyzujemy lub zaprogramujemy działania tam, gdzie to możliwe. Stworzymy dla Ciebie odpowiednie procesy, które przyczynią się do wzrostu i rozwoju Twojej firmy. 

Marketing to zbiór działań, które muszą być skoordynowane i tworzyć spójną całość. Dlatego kluczowe jest odpowiednie zaprojektowanie procesów i ich połączenie.

01.
Analiza

Dzięki wstępnej analizie możemy rozpocząć działania marketingowe odpowiednio dopasowane do klienta.

02.
Strategia marketingowa

Określenie problemów i oczekiwań grupy docelowej pozwala przekazywać odpowiednie treści i wartości poprzez najlepsze kanały marketingowe.

03.
Tworzenie procesów

Tworzenie procesów i mierzenie skuteczności jest kluczowym elementem w marketingu. Trzeba go rozłożyć na części pierwsze, aby wiedzieć, co działa, a co należy poprawić.

04.
Optymalizacja działań

Mierzenie rezultatów i optymalizacja działań, to bardzo ważne elementy marketingu. Kluczowe jest to, że należy je przeprowadzać na bieżąco i automatyzować w miarę możliwości.

Łączymy procesy w marketingu

Marketing to mechanizm ciał połączonych dlatego najważniejsze jest dobre zaprojektowanie procesów i ich połączenie

01.
Analiza

Dzięki wstępnej analizie możemy z większym sukcesem rozpocząć nasze działania marketingowe

02.
Strategia marketingowa

Znając problemy i oczekiwania naszej grupy docelowej, należy przygotować odpowiednie wartości i dopasować to do jak najlepszych kanałów marketingowych

03.
Tworzenie procesów

Tworzenie i mierzenie skuteczności procesów jest ważnym elementem w marketingu, który trzeba rozbić na części pierwsze, aby wiedzieć co działa, a co nie

04.
Optymalizacja działań

Mierzenie i optymalizacja jest kluczowym elementem działań marketingowych

Łączymy procesy w marketingu

Marketing to mechanizm ciał połączonych dlatego najważniejsze jest dobre zaprojektowanie procesów i ich połączenie

01.
Analiza

Dzięki wstępnej analizie możemy z większym sukcesem rozpocząć nasze działania marketingowe

02.
Strategia marketingowa

Znając problemy i oczekiwania naszej grupy docelowej, należy przygotować odpowiednie wartości i dopasować to do jak najlepszych kanałów marketingowych

03.
Tworzenie procesów

Tworzenie i mierzenie skuteczności procesów jest ważnym elementem w marketingu, który trzeba rozbić na części pierwsze, aby wiedzieć co działa, a co nie

04.
Optymalizacja działań

Mierzenie i optymalizacja jest kluczowym elementem działań marketingowych

Opinie o naszej pracy

Ile kosztuje kompleksowy marketing??

Pierwsze dwa spotkania, które zobaczyłeś na osi, są bezpłatne. Podczas tych spotkań uzyskujemy od Ciebie informacje na temat Twojego biznesu i kolejno przedstawiamy Ci naszą wstępną koncepcję na marketing Twojej firmy. Płatne działania rozpoczynamy od szczegółowego warsztatu zerowego. Staramy się, aby ceny były konkurencyjne w porównaniu do własnego zatrudnienia zespołu specjalistów. Ceny są zależne od tego, na jakim etapie jesteś, a także od zakresu naszej pracy. 

Każdą naszą pracę wyceniamy indywidualnie, ponieważ jest bardzo dużo zmiennych, które wpływają na cenę prowadzenia marketingu Twojej firmy. Współpracujemy z małymi podmiotami, które zatrudniają kilka osób, jak i większymi firmami liczącymi kilkudziesięciu pracowników. Ceny za kompleksowy marketing wahają się od kilku do kilkudziesięciu tysięcy złotych. 

Dla małych firm, które mają mniejsze budżety wprowadziliśmy pakiety marketingowe, w których ceny zaczynają się od 599 złotych netto miesięcznie!

Skontaktuj się z nami, wypełniając formularz